~¤¦¦§¦¦¤~ Egy-MusiC~¤¦¦§¦¦¤~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~¤¦¦§¦¦¤~ Egy-MusiC~¤¦¦§¦¦¤~

Enter The World Of MusiC

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده

كاتب الموضوعرسالة
Dr_hero14
وكساوى جديد
وكساوى جديد

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مهنج

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Empty
مُساهمةموضوع: عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده   عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Icon_minitime29/7/2008, 4:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

حقق معانا كل اللى نفسك فيه

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوزززز

عايز فلوس كتييييير تعمل كل ده

يبقى انت جيت للمكان الصح

اليوم سنبدأ مرحلة جديدة من حياتنا لاننا هنكسب فلوس اثناء تصفحنا للنت

بدل محنا قاعدين مابنعملش حاجه و بنضيع فى وقتنا
المطلوب من الجميع تفتيح مخة و شوية مجهود

و ممكن تكسب على الاقل 300$ شهريا و ممكن كمان لو اشتغلت جد شويه ممكن توصل ل 1000$شهريا

و كل المطلوب منك شوية مجهود

و الموضوع ده جد والله و مش اشتغاله و جرب لو مش مصدق و مش هاتندم

انت هاتندم فعلا لو مجربتش

يعنى انت لو مزنوء فى قرشين ممكن تركز معايا اسبوع واحد بس و هاتجيب الفلوس اللى انت عايزها و انا معاك فى كل حاجه من الألف الى الياء لغاية لما يوصلك الشيك لحد باب بيتك

و على فكره الفرص اللى زى دى ما بتجيش كتيير

الخطوات الأولى لعمل ذلك

1-هتجهز ملفين تكست واحد هتسمية حسابات بنكية و الأخر هتسمية حسابات شركات
ملف الحسابات البنكية دة هنحط في الأيميل الشخصي الجديد و الحسابات الجديدة بتاعتنا اللي هنفتحها في البنوك الأالكترونية المجانية و ملف التكست بتاع حسابات الشركات دة اللي هنحط فية اليوزرات و الباسوردات بتاعتنا في شركات الربح المجانية
و اللي مش هيعمل الملفين دول صدقوني هينسى بياناتة و هتضيع علية كل حاجة

2- هتجهز أيميل جديد على الياهو : الأيميل دة لا تضيف حد علية و لا تستخدمة في مراسلة أي شخص و حتى تقول لحد علية و الكلام دة مهم جداااااااااااااا

3- و الأحسن اننا نحمل متصفح جديد غير الانترنت اكسبلورار
(Internet Explorer)
عشان الاكسبلورر بطئ و التعامل معاه صعب و كل شويه يهنج ده غير انو مش امان
و فيه متصفحات كتير احسن منه و انا ارشحلكوا المتصفح
(Mozilla Firefox)

و ده يعتبر تانى اشهر متصفح فى العالم و يدعمه العملاق
بنفسهGoogle
و مزاياه كتيير عن الاكسبلورر و مش هاينفع اشرحها هنا كلها,لو عايز تعرفها و شرح تنزيله بالصور خش هنا

4- فتح حساب بنكي الكتروني مجاني و هنشرح الكلام دة بالتفصيل

5 - عمل عضويات في شركات الربح المجانية و هنشرحة بالتفصيل

هندخل على مرحلة فتح حساب الكتروني مجاني

فايدة الحساب دة هو ان شركات الربح المجانية هتبعتلنا الفلوس اللى احنا عملناها من علية

طيب ندخل دلوقتي على البنوك و ازاي نعمل حساب مجاني فيها

لازم نسجل دلوقتى فى أول بنك لأنه أهم بنك و ممكن نحتاج التانيين بعد كده

اسم البنك AlertPay
خصائص البنك:

* يدعم الدول العربية

* لا يحتاج لتفعيل

*التسجيل مجاني

* تستطيع إيداع و ارسال و سحب أموالك بطرق مختلفة

* تستطيع طلب الأموال من الأشخاص عن طريق البريد الإلكتروني لهم

* العمولة مختلفة على حسب نوع حسابك و طريقة العملية المراد تأديتها.

* القسم الفني ممتاز من حيث التعامل وسرعة الإجابة

قبل تسجيل حساب في هذا البنك الأكتروني لازم نجهز التالي:

1- صورة من البطاقة الشخصية أو رخصة القيادة على الوجهين

و على فكره مش لازم الصور دى دلوقتى لان دى هنستخدمها بس فى حالة اثبات العنوان عند ارسال الشيك

وهذا مثال لكيفية أخذ صورة من البطاقه

ملاحظات

*يجب أن تكون الصورة للوجه و الظهر

* ان تظهر الأربع زوايا للبطاقه

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image001

2- صورة فاتورة كهرباء او غاز او تليفون
و طبعا الصور دي بنعملها بسكانر و ننقلها على ديسك او اسطوانة للجهاز
لتسجيل حساب في البنك أضغط هنا
https://www.alertpay.com

بعد الضغط ستظهر لك الصفحة التالية و نتابع الشرح

[/
size]
عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image003

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image004

[size=18]نتابع

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image005

نتابع

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image006

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image007

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image008

بعد الضغط على رابط التفعيل هتظهر لينا صفحة الدخول

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image009

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image010

الباسورد التاني اللي أتعمل أو ما يسمى بالـ PIN أية فايدتة

دة رقم هنستخدمة عند أرسال أي مبلغ كتأكيد بالموافقة على الأرسال

بعد كدة هتفتح معانا صفحة الحساب الرئيسية

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image011

ستنقل بعدها إلى تلك الصفحة

إتبع الشرح في الصور

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image012

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image013

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image014

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image015

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image016

لكن في أثناء تلك الفترة تقدر تبدأ في أستقبال و أرسال عن طريق ألرت باي

رسالة الشركة فايدتها انها فيها رقم سري هتحطة في الأكونت بتاعك علشان تقدر تحول الفلوس الموجودة فية الى اي بنك

هنخش دلوقتى على مرحلة التسجيل فى شركات الربح المجانى ولاو حد عايز اي سؤال فى اي حاجه من الى فاتت يبعتل

وهيا مواقع تقوم بالدفع لك مقابل تصفحك لاعلانات لمواقع اخرى وايضا منتجات

وتقوم بالدفع لك مقابل العروض (تسجيلك فى المواقع الاخرى)

و هتلاقى شرح كامل بالصور لكيفية الاشتراك فى هذه الشركات و كيفية تحقيق اقصى ربح منها بالصور بردو

وعلى فكره انا رتبت الشركات دى على حسب مصداقيتها و شهرتها و سهولة الربح منها

يعنى خدهم واحده واحده كده من فوق وانا معاكو لو عزتو أى حاجه

و ان شاء الله هضيف كل اسبوع من 4:3 شركات بحيث ان احنا نحقق اقصى ربح ممكن

و نعدى ال 1000$ فى الشهر

ملحوظه : ما تشتركش فى شركات كتيير و تكون مش هاتقدر تشتغل فيهم كلهم عشان هاتتلخبط و مش هاتعرف تظبط امورك بعد كده

حاول تظبط عدد شركاتك بحيث انك تشتغل فى كل واحده منهم كل من 3 الى 4 ايام بالكتيير و تكون عضو فعال فيها و عشان تقدر تركز عليهم و تجيب فلوس و ريفيرال فيهم كتيير

و هتلاقى شركات بتديلك فلوس على كل حاجه انت بتعملها

يعنى هتلاقى شركات بتديك فلوس عشان بتتصفح النت و شركات بتديك فلوس عشان تدوس على اعلانات و شركات بتديك فلوس عشان ترفع ملفات عليها و اى حاجه تانيه انت بتعملها هتلقيلها شركه بتديك فلوس عليها باذن الله

رجاء:أرجوكم يا جماعه محدش يمسح اسمى من الريفيرال
(O1147)
لانكوا أولا: مبتخسروش حاجه و ثانيا: لما انتوا بتخشوا من غير ريفيرال بيبعوكوا لناس تانيين بتبقوا ريفيرال ليهم ,فانتوا كده كده بتبقوا تبع حد فلما تبقوا تبعى يبقى احسن
ثالثا : عشان بعد كده محدش يمسح اسمكوا من الريفيرال

سوف نقوم الان بالتسجيل فى أول شركة

BUX To

وهو موقع يقوم بالدفع لك مقابل تصفحك لاعلانات لمواقع اخرى وايضا منتجات

و الشركه دى تعتبر الشركه رقم 1 من هذا النوع بفارق كبير عن الشركات الأخرى

حيث أن ترتيب الموقع بتاعها العالمى 316 على موقع Alexa

أولا قم بالتسجيل اضغط هنا

و تابع الشرح بالصور

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image00134

أرجوكم يا جماعه محدش يمسح اسمى من الريفيرال
(O1147)
Dr_hero14
وكساوى جديد
وكساوى جديد

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مهنج

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده   عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Icon_minitime4/8/2008, 5:45 am

نكمل الموضوع

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده D299e37568

الصوره التاليه توضح اتمام عملية التسجيل

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0034

ولبدأ تصفح الاعلانات

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0044

تظهر الاعلانات فى الصوره التاليه

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0054

يتم الضغط على الاعلان ليظهر فى نافذه جديده لمدة 30 ثانية كما بالصوره التاليه

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0064

يجب الانتظار حتى ظهور العلامه التى توضح احتساب قيمة الاعلان الى الرصيد

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0074

تظهر الاعلانات التى تم تصفحها كما بالصوره التاليه

وطبعا كل يوم الأعلانات دي بتجدد ليك

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0084

أقولكم بقى شركة زي دي ممكن نكسم منها كام

أولا لازم نعرف

طرق الدفع بنك اليرت باي

الحد الادنى لطلب الدفع 10$

المميزات:-اعلانات كثيرة +15 اعلان يوميا بقيمة سنت

أزي أكسب أكبر كمية من الشركة دي

أولا تدخل حسابك و تجيب رابط الدعوة الخاص بيك في الشركة

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image00934

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image01023

نحسبها بقا

بيظهرك يوميا حوالي 15 أعلان و قيمة كل أعلان بتتصفحة 1 سنت

يبقى انت بتعمل في اليوم 15 سنت

طيب لو قدرت تعمل دعوات تسجيل ل 50 شخص عن طريقك

و انا هقولكم أزاي تعملو كدة

و لو كل شخص بيعمل 15 سنت في اليوم أنت هتاخد قدة بالبظبط

يعني هتاخد 15 ×50 =750 سنت = 7.5 دولار يوميا

يعني ممكن تعمل من الشركة دي شهريا 150-200 دولار

ازاي بقا ممكن تعمل دعوات ل 50 شخص و للأف كمان

1-أصدقائك سواء في المواقع أو على الأيميل

2- تعمل موضوع خاص بيك في المنتدى و ممكن تنقل الشرح بتاعي فية

و تحط رابط الموضوع في التوقيع بتاعك

و طبعا مع كل رد ليك الناس هتشوف توقيعك و ممكن تسجل من خلالك

3- تعمل نفس الشيء في المواقع و المنتديات التانية اللي انت مشترك فيها

و صدقني هتجيب أكتر من 50 مشترك من خلالك بسهولة

و في النهاية أوضح بس طريقة تحويل الفلوس من الأكونت الى حساب الرت باي

مع العلم أن الحد الأدنى هو 10 دولار

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image01134

اشركه الثانيه هي
Bux3

وهو موقع يقوم بالدفع لك مقابل تصفحك لاعلانات لمواقع اخرى وايضا منتجات

ويقوم بالدفع لك مقابل العروض (تسجيلك فى المواقع الاخرى)

و الموقع ده من المواقع الصاعده بقوه مع انه قد أنشئ من حوالى شهرين فقط

كما ان اعلاناته اليوميه كتير
هو تقريبا نفس الى بتعمله في شركة
BUX To

.للتسجيل أضغط هنا

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image0015

وبعد متشترك هتتعامل معاها بنفس طريقة الشركه السابقه

اشركه التاليه هي
10bux
والشركه دى من الشركات اللى ليها مستقبل كبير ان شاء الله

سعر الضغطة : 0.01

ريفيرز : 50%

الحد الادنى : 10 دولار

استلام الارباح على بنك : alertpay

.للتسجيل أضغط هنا

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده Clip_image001m

رجاء:أرجوكم يا جماعه محدش يمسح اسمى من الريفيرال
(O1147)

عايز فلاشه عايز موبايل عايز كمبيوتر عايز لاب توب عايز عربيه عايز شقه عايز تتجوز عايز فلوس كتير تعمل كل ده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-